söndag 5 juni 2011

Kunde ha...

Blivit en dyr historia, men det löste sig utan besök hos veterinären. Lilla Flis fick något i ögat igår när vi var på kvällspromenad, men som tur var så fick hon väl bort det. Men jag såg framför mig hur tusenlapparna flaxade iväg. För ett besök hos veterinären är inte billigt och särskilt inte på en helg.
Nu ligger lilla fröken ute på det svala balkonggolvet och njuter.

Sedan har vi haft vårmarknad nere på stan i två dagar. De stänger av hela centrum för biltrafik. Mycket att titta på men även mycket folk som tittar. Jo det blev en vända på fredagen och en på lördagen, men jag handlade inte så mycket. Jag samlar mer på visitkort från knallarna, så att jag kan handla senare, när jag tänkt igenom saker och ting.
 Jo där blev några par med kattstrumpor.

Och för några dagar sedan dök dessa konstiga figurer upp på lyktstolparna vid busstorget. Satt två på varje stolpe och jag undrar förståss vad det är för något. Förstår mig inte på modern konst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar