söndag 13 februari 2011

Andra tankar....

Då så var det klart och ivägskickat till PearlDream, för fotografering, men så fort jag lagt brevet på lådan, så kom det en massa tankar om att jag kanske skulle ha gjort något annat, än det jag gjorde.
Och en massa idéer om hur jag skulle kunna fixa med TilaBeadsen, kanske får lägga en beställning på flera sådana snart, men å andra sidan kanske det vore nyttigt med ett litet köpstopp nu, inte för pengarnas skull, utan för att jag har så många projekt, som väntar, där pärlorna redan finns hemma.
Nu ska jag köra en miniröjning i pärlhörnan igen. Fattar inte var allt kommer ifrån. Tycker att jag precis röjde på bordet, så det var tomt, men plötsligt är det överbelamrat igen.

1 kommentar:

  1. så nyfiken på vad du gjort kram Kristina. Är så märkligt att din komentarsfätlt inte vill ta min openid som ruach.blogg.se

    SvaraRadera