tisdag 1 februari 2011

Fattar inte...

Var tiden tar vägen. Vaknar på morgonen och har en massa planer för dagen, men rätt som det är har hela dagen gått och av planerna blev intet gjort.

Min mini-kurs gick bra. Jag fick visat eleven hur man gjorde det hon behövde ha hjälp med.

Städningen av pärlhörnan gav resultat också. Jag visade ju fram några av mina soutachesmycken  där och det visade sig att min elev har en väninna som vill lära sig göra sådana smycken, så det ska bli en kurs till för dem lite senare.
Sedan tittade min elev i mina lådor med redan färdiga smycken, så jag fick sålt ett av mina virkade halsband.

Håller på med designerna för PearlDream, men hur jag än tänker, så vill pärlorna inte samarbeta känns det som. Har i alla fall gjort ett halsband, även om det blev barnstorlek på det, eftersom pärlorna inte räckte till.

Idag ska jag ta itu med fotografering av andra smycken för att få upp lite fler sidor här på bloggen.

1 kommentar:

  1. Pärlor kan man (nästan) alltid hitta tid till :)
    Gillade dina soutache smycken. Härlig teknik som jag inte har tålamod för :D
    Lycka till med bloggen!
    /Irina
    www.smyckestillbehor.se

    SvaraRadera