fredag 18 mars 2011

Bonus

Trodde ju att jag bara skulle ha en monter på biblioteket, för det var den enda som var låsbar, men nu hade de skaffat lås till en till så jag har två montrar, fyllda med smycken.
Fotograferade dem, men bilderna blev inte bra, så ni får vänta tills på måndag, så ska jag gå tillbaka och fotografera hela skåpet i en bild, nu fotograferade jag varje hylla för sig, mest för att jag ska komma ihåg vilka smycken jag lämnat där.

Valpen jag byggde blev inte så där jättestilig, men å andra sidan är det ju smyckena man ska titta på

Trodde ju också att våren var på väg, men i morses väcktes jag av snöplogen. Var inte kul att titta ut och se bara vitt.

1 kommentar:

  1. Jag har missat att du skulle ha utställning...
    Så jätteroligt! Hoppas att det ger önskat resultat!

    Kramis!

    SvaraRadera