onsdag 2 mars 2011

Två veckor....

Är vad jag har på mig att klura ut några enkla nybörjarsmycken och sätta ihop kit, så damerna kan få prova på att göra smycken.
Vi har en lokal här på området, där de har cafeträff varje tisdag förmiddag och jag har tänkt att jag skulle gå dit flera gånger, men sedan har det inte blivit av, trots att lokalen ligger bara tre portar bort.
I går kom jag ihåg det och gick dit med min "visningsväska" som innehåller alla smycken jag kan skiljas från utan problem och damerna där var mycket intresserade och plockade och provade, dock sålde jag inte något, men delade ut en massa visitkort, så det kanske blir försäljning lite senare.
Väntar också på att Sensus ska sätta ut en ny annons i tidningen och locka lite fler deltagare till en kurs.
Diakonen som jobbar på stället där Sensus har kurser, ville att jag skulle ha en kvällskurs, men det ville inte jag.
Känns inte kul att släpa iväg alla pärlorna ut på kvällarna, fast nu börjar det ju bli lite ljusare, men det tar ändå emot.
Var på biblioteket idag och lånade en bok, för jag tänkte hitta på att virka lite amigurumisar, som Flisan kan leka med, fast det är väl bortkastat på henne. Råttan hon fick på alla hjärtans dag ligger mitt på golvet och hon går stora lovar kring den.

1 kommentar: