måndag 17 januari 2011

Det händer...

En del roliga saker i mitt liv just nu.
 
I förra veckan fick jag veta att jag ska få ha en utställning av mina smycken på lilla områdesbiblioteket.

Och igår fick jag veta att jag vunnit en pärlbok. Jag som aldrig brukar vinna något

Sedan kommer det att dyka upp lite pärliga paketer här i veckan.
Dels väntar jag ivrigt på mitt första uppdrag som designer för PearlDream och sedan ska väninnan skicka lite kul pärlor till mig.

Jag kommer också att få min nya kamera i veckan, så då blir det väl till att leka lite med den och lära sig hur den fungerar, fast jag har inget tålamod med bruksanvisningar för elektonikprylar, utan lär mig allt eftersom.

Däremot kan jag lätt läsa igenom ett 16 sidigt pärlmönster på engelska och inte ha några som hellst problem med det.

1 kommentar:

  1. eftersom jag själv tycker det är så roligt med kommentarer så vill jag kommentera. Du är otroligt duktig måste jag säga. Jag bli impad. Vad kul att du vann boken oxå Jag har varit lite dålig på vara inne på Inspera. Jag borde nog det då jag är en sån som går i gång på tävlingar.Du kan väl tipsa mig så jag får utmana mig själv. Gläds med dig som fick bli designer o känner mig lite avis men det går över jag är mest glad för din skull Kram Kristina ruach .blogg.se

    SvaraRadera