fredag 21 januari 2011

Tacksamt övningsobjekt

Nu så har jag fått hem min  nya kamera och gav mig genast på jakt efter övningsobjekt. Surprise, katten blev mitt första mål, men jag provade även på att fotografera ett smycke i dåligt ljus och faktum är att det blev rätt så bra, nu måste jag bara lära mig att handskas med fotoredigeringsprogrammet på datorn.

Började på ett halsband igår, med material ur PearlDreamspaketet och blev fast en bra stund. Så gick det med alla måsten och borden...

I detta huset är rangordningen, katten först, pärlorna sedan, därefter datorn och långt ner på listan så tråkiga saker som tvätt och fönsterputsning...

Nu ska jag sätta mig och prismärka pärlorna som väninnan skickade mig.
Jag har också fått veta att det kanske blir kurs. Sensus som jag håller kurserna i samarbete med ska gå ut med en ny annons och då kör vi en gång prova på och sedan ordentligt med kurs, för det är ju så man fångar in människor i pärlvärlden. har de väl provat på, så brukar de vara fast

Jo mitt övningsobjekt vill visa upp sig här också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar